Cel.ro

Organigrame (Organization Chart) în Office Word 2003

by
Published on: 11 June 2011
Categories: Lucrarea 6, Office
Comments: No Comments

Meniu:    Insert  -> Picture -> Organization Chart

Organigrama (sau diagrama organizaţională) este folosită pentru ilustrarea unor structuri ierarhice (de exemplu, organizarea departamentelor în cadrul unei companii). Organigrama este compusă din forme automate  (dreptunghiuri cu text ataşat) legate între ele prin conectori.

Formele între care se stabilesc diverse relaţii (de colaborare sau subordonare) sunt:
- Superior – este forma situată deasupra tuturor; poate fi conectată la orice altă formă:

  • Subordonat sau Colaborator al unui subordonat
  • Asistent

- Asistent (Assistant) – este plasată dedesubtul formei căreia se subordonează printr-un conector cotit; orice altă formă subordonată formei superioare se află pe un nivel mai jos;
- Colaborator (Coworker) – formă situată pe acelaşi nivel cu altă formă, subordonate aceleiaşi forme superioare. Subordonat1 şi Subordonat2 sunt Colaboratori;
- Subordonat (Subordinate) – formă plasată pe nivelul de jos, conectată la o formă superioară.

No Comments - Leave a comment

Leave a comment



Utilizator: , data curenta: 23 November 2024